Shakra
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
Shakra

Forum der schweizer Hardrockband Shakra
 
StartseiteStartseite  Neueste BilderNeueste Bilder  SuchenSuchen  AnmeldenAnmelden  Login  

 

 KISS - 23.6.08 Zürich

Nach unten 
+3
Andy
Sushe
cathy
7 verfasser
AutorNachricht
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty24.06.08 7:39

Boah, wie söll ich mi usdrugge: ganz eifach, s'isch Oberaffemegahammergeil gsi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Also ich muess sage, ich ha mega respäggt vor däm, was die alte Herre geschter z'obe dört uf dere Bühni botte hän. D'Vorbänd isch jo scho nid schlächt gsi, aber me hett gmerggt, dass alli numme uf Kiss warte. Kuum isch au no dr vorderi Vorhang mit em Kiss-Logo gfalle für witteri Umbaute isch s'gejohle scho loos gange. Und wo denn ändlich s'Licht usgange isch und dr Satz koh isch "Alright Zurich, you want the best, you got the best, the hottest Band in the World: KISS" isch bi allne Zueschauer kei halte me gsi. Vom erschte bis zum letschte Lied isch eifach d'Poscht ab. Aber si hän's au verdient gha. Ich ha glaub no nie es Konzärt mit sonere geniale Show gseh und au no guet gsunge!!!!!
Aber mi definitiv gröschte Dangg goht an Glenn. Wenn är uns nid gseit gha hätt, wo mir sölle stoh, denn hätt ich dr Paul Stanley sicher nid so noch gseh und hätt so geniali Fottos könne mache, merci vyl mol Kiss

Aber irgendwie han ich miesse schmutzle, wenn dr alti Herr Stanley die BH's gsammlet hett. Irgendwie hett's für mi nid so passt. Dä isch doch sicher scho mehrfache Grossvater, au wenn är's villicht nid vo allne weiss lol!

Und wenn si wirgglig nögscht Joor widder kömme, denn wird ich sicher au widder derby si!!!!!! Headbang Headbang Headbang
Nach oben Nach unten
Sushe

Sushe


Anzahl der Beiträge : 2116
Anmeldedatum : 01.04.08
Ort : Usland.....(Zürich)

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty24.06.08 8:29

juuuuhuuuuuu i hans au meeega gfunde! han mi de spontan doch no überrede lo z cho (danke cathy) und i hätts berreut wenni nid cho wär!! wuhhahahaa!! De herr Paul Stanley het mer sogar mini hand gnoh und so do als weler mich ufezieh ufd Bühni (lol, wär das id hose...i han doch nid mal das lied kennt *gggggg*) aber trotzdem cool gsi *ätsch* loooool... hihihi
Aber irgendwie wärs nur halb so lessig gsi wenn nid so viel lüüt dert wäre gsi wome kennt hen! das hani mega gfunde dass so viel bekannti gsichter umeghuschet sin, i bi gar nid nachecho mit hallo säge, hihihi!!! Very Happy
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/suscheli
Andy

Andy


Anzahl der Beiträge : 237
Anmeldedatum : 07.06.08
Alter : 53
Ort : 4415 Lausen

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty24.06.08 8:37

Cathy, cha mi dine Wort aschliesse! I ha Kiss jetzt zum 4. mol erläbt, aber geschter, das isch für mi s`beschti Kiss-Konzärt woni bis jetzt han gseh, do het würkli alles vo A-Z g`stumme! Perfäkts US-Rockentetainment, zwar alles bis ufs i-Düpfli istudiert und inszeniert, aber dr Unterhaltigswärt isch grandios gsi! Was mi no beidruggt het: Dr Eric Singer het sis Drum-Solo so guet wie durchgehend mit gschlossene Auge gspielt!! Dr Gang ins Hallestadion het sich also sicher glohnt und jetzt freu mi scho uf Morn Zobe, uf Judas Priest (mit Airbourne!), dr negschti Gig vonere Oldie-Kapelle....aber wie heisst eso scheen: Oldies but Goldies! cheers
Nach oben Nach unten
http://www.theater-rampenlicht.ch
Exil-Ämmitaler

Exil-Ämmitaler


Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 105
Ort : oscht-block

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty24.06.08 8:48

i han irgendwie z'gfühl es git gar kei usdruck für das was mir geschter gseh hei, oder villicht dä:
Hot, Hot, Hotter Than Hell !!!!!!!!

und i würd säge, es isch eso ziemlich egal, wär das jahr scho i der schwiz gspillt hett,
oder wär das jahr no alles chunnt, will, alles anderi si näbe KISS eifach nur "schuelbuebe"
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/exiljack
Ghost Rider




Anzahl der Beiträge : 25
Anmeldedatum : 24.06.08

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty24.06.08 19:38

Kiss sind halt Kult. Und Mr. Stanley darf BH's sammeln. Egal wie alt er ist. Er ist halt ein wirklicher cooler Rockstar.

Der Unterhaltungswert einer Kiss-Show ist einfach grandios. Freuen wir uns, dass wir das miterleben durften!

Cheers!!
Nach oben Nach unten
Sushe

Sushe


Anzahl der Beiträge : 2116
Anmeldedatum : 01.04.08
Ort : Usland.....(Zürich)

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty24.06.08 20:14

hehehe, i bi immerno kaputt vom konzert geschter! I würd aber grad nomol go wenn sie morn oder so würde hie spiele:P hihihi

@Ghost Rider: welcome back in the Forum *g* Headbang Prost Prost Prost Klatschen
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/suscheli
Exil-Ämmitaler

Exil-Ämmitaler


Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 105
Ort : oscht-block

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty25.06.08 6:02

Ghost Rider schrieb:
Kiss sind halt Kult. Und Mr. Stanley darf BH's sammeln. Egal wie alt er ist. Er ist halt ein wirklicher cooler Rockstar.
Der Unterhaltungswert einer Kiss-Show ist einfach grandios. Freuen wir uns, dass wir das miterleben durften!
Cheers!!

ahh du bisch o dert gsi !!! me hett di gar nid gseh !!! ja ok, vo dert wo mir gstande si,
hett me o nis eso guet gseh wär alles i dene vip-loge hocket ;-)

nei, du hesch natürlich scho rächt we me nie weiss obs s'letschte mal gsi isch................ wobi, wenn das wo der
paul gseit hett "see you next yeahr!!" würklich eso wär, hät sicher niemmer öppis dergäge oder ?? emal i wär nomal derbi Smile
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/exiljack
Sorceress
Text-Göttin
Sorceress


Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty25.06.08 6:06

Exil-Ämmitaler schrieb:
wobi, wenn das wo der
paul gseit hett "see you next yeahr!!" würklich eso wär, hät sicher niemmer öppis dergäge oder ?? emal i wär nomal derbi Smile

Wenn's denn so wär, würd ig nächtschts Jahr gloub ou cho - obwohl ig nid so vo däm Virus befalle bi, wie einigi hie inne... Wink
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty25.06.08 8:10

Ich find egal wie fescht me vom Kiss-Virus befalle isch, si sinn so öbbis vo Kult, die "muess" me eifach mol live gseh ha!!!! Bi bis am Mäntig eigentlich no soooo sehr dervo befalle gsi, aber was die Herre zeigt hän, do muess me eifach infiziert wärde...........
Nach oben Nach unten
Sushe

Sushe


Anzahl der Beiträge : 2116
Anmeldedatum : 01.04.08
Ort : Usland.....(Zürich)

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty25.06.08 8:28

@sorci, glaub mers, i bi die am wenigshcte befalleni gsi, lol, peinlich aber wahr: i han nur 2 Lieder kennt! Razz aber isch trotzdem abgange, hihi!!! scho nur mal sone show gseh, höhö!!
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/suscheli
Joey

Joey


Anzahl der Beiträge : 4431
Anmeldedatum : 06.04.08
Alter : 39
Ort : ...been to hell and back... I'm only alive when I'm on the run!

KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty20.09.08 17:30

so, im nachhinein muss i jetzt auch noch meinen senf dazu geben!

SOOOOOOOOOO GEIL!!!!!!!!!! kiss sind kult!!! hätt fast net geglaubt, dass ich die einmal in meinem leben zu gesicht kriegen werd, aber hat halt doch sein sollen!

war ein toller abend, tolles konzert, coole leute. und - ENDLICH WAR MAL MEIN SCHNUCK MIT IN DER SCHWEIZ!!!!!!!!!!!! Headbang Headbang Headbang
Nach oben Nach unten
https://www.facebook.com/joey.roxx
Gesponserte Inhalte





KISS - 23.6.08 Zürich Empty
BeitragThema: Re: KISS - 23.6.08 Zürich   KISS - 23.6.08 Zürich Empty

Nach oben Nach unten
 
KISS - 23.6.08 Zürich
Nach oben 
Seite 1 von 1
 Ähnliche Themen
-
» KISS, 16.05.2010
» Good News von KISS
» Kiss - Interview mit Gene Simmons in Bild

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Shakra  :: Sonstiges :: Konzertberichte allgemein-
Gehe zu: