@jäck, hahaha, ja er heisst natürlich anybody out there....nid anyone out there....sorry falsch gschriibe ;D und es isch en popsong will das iz scho es paar lüt gseit hend ;D hihi...ne er isch eifach chli poppiger als die andere songs...mi stöhrts nid, es passed au nid ganz so guet is shakra bild ihne, aber i findne glich cool vor allem d backing vocals wo sone chor mached hinne hihihi pop puur aber cool
yonaka
Anzahl der Beiträge : 1672 Anmeldedatum : 01.04.08
The Journey isch ganz klar mini Nummer 1, die Art vo Songwriting spricht mi total ah, so ghöre au Trapped und Walk on Water zu mine liebschte Shakra-Tracks. Sunscht findi au no Right Between the Eyes Sackstark!
Urner
Anzahl der Beiträge : 63 Anmeldedatum : 19.04.09 Alter : 29
The Journey isch ganz klar mini Nummer 1, die Art vo Songwriting spricht mi total ah, so ghöre au Trapped und Walk on Water zu mine liebschte Shakra-Tracks.
word ;-)
Sorceress Text-Göttin
Anzahl der Beiträge : 15300 Anmeldedatum : 02.04.08
So, mittlerwili han ich s`album es dutzend mal glosst. Im verglich zu Infected find ich dass d`lieder vo Everest vell meh ohrwurmpotential hend, Hooklines bliebet meh hänge und jede Tag lauft mer en neue refrain no. Das set eigentlich es guets zeiche si. Gege schluss nimmt aber au uf everest (wie eigentlich be jedem kommerzielle musigalbum) d`qualität liecht ab. Dirty money und Insanity (allerdings mit interessante klatsch-iesätz im refrain) hend mech no ned voll chöne überzüge. Textlich heds es paar absoluti perle debie. Illusion of realiy hed mech zemlich berührt und mit regressive evolution chund en ganz neui erntschafti siete vo lyrics zum vornschieh.
EasyRocker93
Anzahl der Beiträge : 5 Anmeldedatum : 05.05.09 Alter : 31 Ort : Lyssach
Thema: mi lieblingssong vo Shakra isch: Love wil find a way & Mystery 05.05.09 19:31
Sushe schrieb:
hehe, wele Song vo de Everest losed ihr grad am liebschte? sind natürlich alli cool! Und es wächsled ja au immer (amel bi mir) darum hani "momentan" gschriebe ;D
Also i lose grad "Anybody out there" de findi hammer, er entspricht zwar nid ganz mim stil willer nid ganz so hert isch, aber finden momentan de Hammer
fireangel
Anzahl der Beiträge : 221 Anmeldedatum : 04.05.09 Alter : 34 Ort : Belp