Shakra
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
Shakra

Forum der schweizer Hardrockband Shakra
 
StartseiteStartseite  Neueste BilderNeueste Bilder  SuchenSuchen  AnmeldenAnmelden  Login  

 

 AC/DC in Bern!!!

Nach unten 
+5
moonchild
Sorceress
cathy
Prini
kiadha
9 verfasser
Gehe zu Seite : Zurück  1, 2
AutorNachricht
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty11.01.10 13:45

Das isch es richtigs Dräcksgschäft stinkefinger
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty11.01.10 16:51

Klar isches es mieses gschäft vo de abieter!Aber mol erlich: D cheufer z.b. uf ricardo sind jo au ned besser No Go Do hets amigs X gebot wo ca. 9 tag laufe unds kes ^sofort kaufen^git.^Und was mache die dumme cheibe? Sie biete vo afang a wie wild und lönd so d priise no me it höchi stiege statts wörde chorz vor schloss biete...
Mängisch donkts mi scho d lüt verblöde immer me stinkefinger
Nach oben Nach unten
Sorceress
Text-Göttin
Sorceress


Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty11.01.10 18:37

moonchild schrieb:
Klar isches es mieses gschäft vo de abieter!Aber mol erlich: D cheufer z.b. uf ricardo sind jo au ned besser No Go Do hets amigs X gebot wo ca. 9 tag laufe unds kes ^sofort kaufen^git.^Und was mache die dumme cheibe? Sie biete vo afang a wie wild und lönd so d priise no me it höchi stiege statts wörde chorz vor schloss biete...
Mängisch donkts mi scho d lüt verblöde immer me stinkefinger

Das stimmt scho - u solangs Lüt git, wo die Horror-Priise zahle, wärde o Tickets uf e-bay oder so versteigeret... Rolling Eyes

Aber mi würd ächt wunger nä, wie die Händler zu däne Tix chöme!!! stinkefinger stinkefinger stinkefinger
Die vo Good News (Veranstalter) vermuete, dass die Händler ä huufe Lüt mobilisiere, wo wie verruckt Tickets für sie choufe! U das isch ja de ächt ä professionelli Schweinerei!!!!!!!!! Shocked stinkefinger stinkefinger
Nach oben Nach unten
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty12.01.10 7:26

Sorceress schrieb:
moonchild schrieb:
Klar isches es mieses gschäft vo de abieter!Aber mol erlich: D cheufer z.b. uf ricardo sind jo au ned besser No Go Do hets amigs X gebot wo ca. 9 tag laufe unds kes ^sofort kaufen^git.^Und was mache die dumme cheibe? Sie biete vo afang a wie wild und lönd so d priise no me it höchi stiege statts wörde chorz vor schloss biete...
Mängisch donkts mi scho d lüt verblöde immer me stinkefinger

Das stimmt scho - u solangs Lüt git, wo die Horror-Priise zahle, wärde o Tickets uf e-bay oder so versteigeret... Rolling Eyes

Aber mi würd ächt wunger nä, wie die Händler zu däne Tix chöme!!! stinkefinger stinkefinger stinkefinger
Die vo Good News (Veranstalter) vermuete, dass die Händler ä huufe Lüt mobilisiere, wo wie verruckt Tickets für sie choufe! U das isch ja de ächt ä professionelli Schweinerei!!!!!!!!! Shocked stinkefinger stinkefinger

Muesch di Mau chli achte... Die choufe drum z.T. ganz am Afang ono Tix uf Ricardo bzw. eBay u verchoufese när no eis drü Mau so tüür... Has bi Rammstein erläbt! Jedes Mau bisch irgendwie ume uf di glichi Mail-Adrässe gschtosse. Isch e huere Mafia!!! Denä Sieche hani denn es eMail gschribe. Nütze tuets natürlech nid, da ds denä scheissegau isch, aber es het mr denn ämu du chli gwohlet u i ha wenigschtens mau mini Meinig gseit ka... schlagen
Nach oben Nach unten
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty12.01.10 19:24

genau so lauft das wies kiadha seit! isch mir au scho x mol ufgfalle
Nach oben Nach unten
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty12.01.10 21:58

http://www.blick.ch/unterhaltung/musik/wer-ist-schuld-am-ticket-irrsinn-137767
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
Sorceress
Text-Göttin
Sorceress


Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty13.01.10 7:01

Prini schrieb:
http://www.blick.ch/unterhaltung/musik/wer-ist-schuld-am-ticket-irrsinn-137767

Isch ja klar, dass niemer tschuld isch u öppis dergäge ungernäh wott ja o niemer... Rolling Eyes stinkefinger stinkefinger
Nach oben Nach unten
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty13.01.10 21:29

Deför gits jo am fritig weder tickets... lol!
Nach oben Nach unten
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty14.01.10 7:05

moonchild schrieb:
Deför gits jo am fritig weder tickets... lol!

Jööö, es paar hundert Tickets wo ines paar Sekunde usverchouft si...

http://www.blick.ch/unterhaltung/musik/es-gibt-wieder-ac-dc-tickets-137857
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty14.01.10 8:36

Ich finds extrem, was für e Kultstatus AC/DC bi uns in dr Schwiz hän. Ich mein ich ha die vor 20 Joor scho in unserer Metal-Disco ghört und ich dängg mir, hätt ich si nid scho es paar mol gseh, würd ich si au gärn go luege. Vorallem find ich's für Musik-Richtig Rock/Metal toll dass au jungi sich so derfür könne begeischtere. Das zeigt doch, dass nid numme so Computer-Müüsli wie e Lady Gaga unheimlich erfolg hän!!!!! Daumen Daumen Daumen
Und ich hoff eifach, dass die richtige Fans no zu Tickets zumene reelle Priis kömme! Mir würds nämmlig au stingge, wenn ich für Shakra 600 Stutz miesst zahle. Ok, aber für die Jungs würd ichs mache! Very Happy
Nach oben Nach unten
Sorceress
Text-Göttin
Sorceress


Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty14.01.10 8:39

cathy schrieb:
Mir würds nämmlig au stingge, wenn ich für Shakra 600 Stutz miesst zahle. Ok, aber für die Jungs würd ichs mache! Very Happy
Hesch ja o gmacht letscht Jahr... Razz lol!

I meine, mit Flug, Hotäl, Blockhouse, Usgang und Diverses Wink
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty14.01.10 9:02

Glaub das dörft alles in allem sogar no meh gsi si Razz

Aber ich würds sofort widder mache, s'muess au nid zwingend widder es Konzärt si, aber für es Hamburg-Wucheänd wär ich sofort widder z'ha. Aber bitte imene andere Hotel..... Very Happy
Nach oben Nach unten
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty19.05.10 6:03

Yes! Krokus aus Vorband. Das wird e geile Abe!!!! Band
Headbang
Nach oben Nach unten
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty19.05.10 6:25

Hää, jetz gliich Krokus??

Dr von Rohr het doch im Vorfäld gross tönt dass das für Krokus nid i Frag chömm, ds Stade de Suisse chönne si ja säuber fülle!
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
Joey

Joey


Anzahl der Beiträge : 4431
Anmeldedatum : 06.04.08
Alter : 39
Ort : ...been to hell and back... I'm only alive when I'm on the run!

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty19.05.10 9:49

der redet doch viel wenn der tag lang ist...
will gar nicht wissen, was die haben zahlen müssen, um an einem ausverkauften gig supporten zu dürfen...
...immerhin passts musikalisch... ;P
Nach oben Nach unten
https://www.facebook.com/joey.roxx
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty20.05.10 10:30

Prini schrieb:
Hää, jetz gliich Krokus??

Dr von Rohr het doch im Vorfäld gross tönt dass das für Krokus nid i Frag chömm, ds Stade de Suisse chönne si ja säuber fülle!


Hmmm... Jaja, Grossschnurri, dä bruuchtis wük nid unbedingt! Das isch villich früecher mau so xi. Aber nidmau d Sagibachhaue z Wichtrach isch eismau vou xi...

He nu! Mir gfauesi u i fröiemi trotzdäm druuuf!!! Headbang
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: AC/DC in Bern!!!   AC/DC in Bern!!! - Seite 2 Empty

Nach oben Nach unten
 
AC/DC in Bern!!!
Nach oben 
Seite 2 von 2Gehe zu Seite : Zurück  1, 2
 Ähnliche Themen
-
» MetalChristmas und RockinChristmas in Bern - 07.12.12 + 08.12.12
» shakra live in bern
» BEA-Wankdorf Bern 2007

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Shakra  :: Sonstiges :: Konzerthinweise-
Gehe zu: