Shakra
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
Shakra

Forum der schweizer Hardrockband Shakra
 
StartseiteStartseite  Neueste BilderNeueste Bilder  SuchenSuchen  AnmeldenAnmelden  Login  

 

 NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle

Nach unten 
+7
Sushe
Prini
Nineli
kiadha
Rämi
cathy
moonchild
11 verfasser
Gehe zu Seite : 1, 2  Weiter
AutorNachricht
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty03.11.08 8:42

han grad gseh gha dass immer no tickets het, obwohl sie scho zemmli lang erhältlich sind Shocked goht do öper vo euch go luege?
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty03.11.08 8:45

Das han ich gar nid mitbekoh, muess mol mit dr Regierig dehai luege. Obwohl ich ha mir widder mol chli öfters im Auto d'Nemo iine zooge und gege d'Tarja kunnt d'Anette stimmlich halt scho nid so dra aane, hhhhmmmm, mol luege. Gosch du?
Nach oben Nach unten
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty03.11.08 9:00

cathy schrieb:
Das han ich gar nid mitbekoh, muess mol mit dr Regierig dehai luege. Obwohl ich ha mir widder mol chli öfters im Auto d'Nemo iine zooge und gege d'Tarja kunnt d'Anette stimmlich halt scho nid so dra aane, hhhhmmmm, mol luege. Gosch du?

aha,mol sie sind scho länger dosse. mh bin zwar letst mol live ned so glöcklech worde ohni tarja.. solang d anette bin de neuere songs bliebt isches ned schlächt.die sind jo au uf ihri stimm usgleit!mh irgendwie reizt mi scho zom go..ok seisch demfall am chef en gruess vo mir und schriebsch de öber ihr gönd oder ned. söscht chönte mir wie letst mol zämme go..
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty03.11.08 9:14

Klar, ich frog ihn hütt grad. Für uns isch es jo super praktisch, mol nid so witt wägg...... Daumen
Nach oben Nach unten
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty03.11.08 11:12

Jo ebe und de isches erst no amne samstig Very Happy ihr beide müend also fast cho silent
Nach oben Nach unten
Rämi

Rämi


Anzahl der Beiträge : 4358
Anmeldedatum : 23.06.08
Alter : 38
Ort : Basel

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty03.11.08 13:17

Huuuu juijuijui...
das müässt mä sich scho fasch übrlegä he Very Happy Klatschen
Nach oben Nach unten
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty03.11.08 14:27

Ig nid. Mami nid ufrege!! Evil or Very Mad
aber gniesset am marco sini gsangspassage chli für mi!

Mini Chefin geit... hihi Headbang
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty03.11.08 14:58

Ha grad mit minere "Schiin-Regierig" gredet, also mir wärde cho. Hey Moonie, kasch dini Regierig jo au mitnäh, wär voll cool!!!!! Headbang
Nach oben Nach unten
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty03.11.08 16:14

ou cool cathy Klatschen mini regierig?bi eus beidne han ICH natürlech d hose a lol! ok,dank minere ganze öberedigskonst chont sie au met Smile hole morn tickets..
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty03.11.08 16:26

WOW, soooooo coooooolllll, freu mi grad no meh druf!!!!! E Kollegin vo mir kunnt au no mit, und ihre Fründ evtl. au, gang denn morn oder am Mittwuch d'Tix go hole!!!
Nach oben Nach unten
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty04.11.08 9:19

ou cool den simmer jo scho es paari Cool han tickets vorhär schnäll gholt..
Nach oben Nach unten
Nineli

Nineli


Anzahl der Beiträge : 895
Anmeldedatum : 04.04.08
Alter : 32
Ort : Worb

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty16.11.08 15:04

I hase Zürich gseh die neui Sänerin chasch Küdere Sorryyyyyyyyyy Kotzen Kotzen Kotzen Kotzen Kotzen
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/ninjabiba
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty17.11.08 8:00

Shakra Tiger schrieb:
I hase Zürich gseh die neui Sänerin chasch Küdere Sorryyyyyyyyyy Kotzen Kotzen Kotzen Kotzen Kotzen


Meine Worte! U am Wacken isch si o nid besser gsi!!! Sad Sad Sad
Nach oben Nach unten
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty23.11.08 15:13

Hier eine Meldung von der "Metal-Factory-Seite":

Etwas mehr als die Hälfte gespielt, NIGHTWISH kontrolliert das Spiel, es sieht nach einem sichern Auswärtssieg aus an diesem 10. November 2008 in Belo Horizonte (Brasilien). Da, plötzlich, Sängerin Annette Olzon verlässt die Bühne, ohne sichtliche gegnerische Einwirkung, und ward nicht mehr gesehen. Erklärung danach: Der viele Rauch auf der Bühne hätte ihrer Stimme geschadet, so dass sie nicht mehr in der Lage gewesen sei, das Konzert zu Ende zu singen.

Hmmm NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Smilie_smoke_011NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Smilie_smoke_011NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Smilie_smoke_011
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty24.11.08 9:42

Prini schrieb:
Hier eine Meldung von der "Metal-Factory-Seite":

Etwas mehr als die Hälfte gespielt, NIGHTWISH kontrolliert das Spiel, es sieht nach einem sichern Auswärtssieg aus an diesem 10. November 2008 in Belo Horizonte (Brasilien). Da, plötzlich, Sängerin Annette Olzon verlässt die Bühne, ohne sichtliche gegnerische Einwirkung, und ward nicht mehr gesehen. Erklärung danach: Der viele Rauch auf der Bühne hätte ihrer Stimme geschadet, so dass sie nicht mehr in der Lage gewesen sei, das Konzert zu Ende zu singen.

Hmmm NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Smilie_smoke_011NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Smilie_smoke_011NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Smilie_smoke_011

hahaha... i säge jtz gschider nüt derzue... da söu mer no mau einä säge d tarja sig iigebildet gsi...
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty24.11.08 22:21

Prini schrieb:
Hier eine Meldung von der "Metal-Factory-Seite":

Etwas mehr als die Hälfte gespielt, NIGHTWISH kontrolliert das Spiel, es sieht nach einem sichern Auswärtssieg aus an diesem 10. November 2008 in Belo Horizonte (Brasilien). Da, plötzlich, Sängerin Annette Olzon verlässt die Bühne, ohne sichtliche gegnerische Einwirkung, und ward nicht mehr gesehen. Erklärung danach: Der viele Rauch auf der Bühne hätte ihrer Stimme geschadet, so dass sie nicht mehr in der Lage gewesen sei, das Konzert zu Ende zu singen.

Hmmm NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Smilie_smoke_011NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Smilie_smoke_011NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Smilie_smoke_011

Das isch jo wohl wirgglig unterschti Schuublade, do wär ich mega hässig worde. Ha mol öbbis ähnlichs mit WASP erläbt, wo dr Blacky eifach vo dr Bühni verschwunde isch. Do kunsch dr denn als Fan mega verarscht vor Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Aber ich ha uns jetzt au mol d'Nightwish Tix gholt, wenn si scho in Basel spiile, denn sött me scho fascht goh!
Nach oben Nach unten
Sushe

Sushe


Anzahl der Beiträge : 2116
Anmeldedatum : 01.04.08
Ort : Usland.....(Zürich)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty25.11.08 5:05

hahaha haaammmer ;D naja, chindisch findi, dassis sies nid gseit het bevor sie gange isch.....als fän zahlt me ja stutz für de iitritt...und no lang nid alli fäns düän a rauche!!
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/suscheli
Exil-Ämmitaler

Exil-Ämmitaler


Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 105
Ort : oscht-block

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty25.11.08 7:19

so jetzt mäld i mi au no emal z'wort zu dem thema,

zerscht emal, i weiss scho, dass es da i dem forum es paar froue git,
wo immer no meine, nightwish sig nur nightwish gsi mit der tarja.

und mini meinig übe de klotz wo nur uf der bühni gstande isch und ab uns zue
emal d'arme bewegt hett wie en billige ventilator, kenne die meischte scho.

i finde das aber unfair, dass ihr, nur will ihr eso tüend, als ob d'annette der tarja der
platz wäg heig, jetzt meined ihr müend eso über si abe läschtere.

es git ja scho inteolleranti raucher, dass weiss i, aber dass sich denn au no
nichtraucher eso negativ üsseret erstunt mi scho chli.
oder hend ihr alli gseh wievill rauch dert um die bühni ume gsi isch ????

fact isch eifach, dass sie scho wird gmerkt ha dass es nümme geit zum singe,
und wenn den der hals richtig chratzt, denn klopfsch warschinlich nid no es paar
lockeri sprüch.

warschinlich isch si hinter der bühni gsi, het en hueschtaafall gha, aber ihr,
lalled da öppis vo stagehabe No Go

nur zur erinnerig, wo üsere märky nid het chönne singe, hend ihr mitleid gha und
nid dumm umegstürmt........


Zuletzt von Exil-Ämmitaler am 25.11.08 8:38 bearbeitet; insgesamt 2-mal bearbeitet
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/exiljack
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty25.11.08 7:28

Exil-Ämmitaler schrieb:

und mini meinig übe de klotz wo nur uf der bühni gstande isch und ab uns zue
emal d'arme bewegt hett wie en billige ventilator, kenne die meischte scho.

Shocked Shocked schlagen schlagen

nei jack, scho okay. söu jedä sini meinig ha.
aber irgendwie versteit mi niemer wo "gäge" d tarja isch...
i ha ar anette wük zersch "e chance gä" (weiss es tönt belämmert, aber weiss nid wienis söu schribe *g*).
i bise sogar am wacken nomau guten mutes ga lose nachdäm i z züri so enttüscht bi gsi. ha dänk villich het das froueli irgendwie e schlechte tag ka, oder ig oder d akustik isch eifach nid guet gsi...
aber i ha leider gottes (es het mer weh ta!!) o am wacken nach ere viertu stund müesse dervo loufe.
mini ohre hei dermasse weh ta u mini ouge hei sech vo däm stylschock o fasch nümme chönne erhole!!!
sorry, aber wenigschtens chleidermässig chönntsch di chli apasse!!!
u d tarja-rüef (wohlverstande vo metalheads wo ja süsch i sache sängerwächsu rächt tolerant si) hei o für sich gsproche. nid dasi das würd befürworte, das findeni ou gemein!!! d anette het ja schliesslech nüt mit em tarja-rauswurf z tüe ka...
aber für mi chasi nid singe u passt ebe o optisch nid id band u i cha eifach d sängerin/dr sänger nid komplett usschaute während eme konzi. drum wirdi nie meh ga nightwish lose o wes mir fasch z härz verrisst... Sad Sad

so, sorry für mis gliir aber has nomau müesse loswerde...

und jack, hesch mi glich no chli gärn??? Very Happy *gg*
Nach oben Nach unten
Exil-Ämmitaler

Exil-Ämmitaler


Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 105
Ort : oscht-block

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty25.11.08 8:05

kiadha schrieb:
so, sorry für mis gliir aber has nomau müesse loswerde...

und jack, hesch mi glich no chli gärn??? Very Happy *gg*

jääähh i muess mir das scho no genau überlegge !!!! lol! lol!


nei, isch dänk scho klar han i di no e chli gärn Wink

mir isch eifach ufgfalle, dass du eini vo de wenige bisch, wo i kenne,
wo eso uf dere annette umehackt.

i weiss vo anderne, wo o z'zürich gsi si und die hei voll begeischteret verzellt,
ändlich e sängerin wo sich bewegt und o emal in grabe abe geit zum de lüt d'händ schüttle,
und o im "amaranth"- video bewegt sich die meh als d'tarja imene ganze konzärt,
also da chann i doch gärn uf das mü besseri gsangs-qualität "für die wo das opere-
gejohle würklich eso gärn möge" verzichte, wenn i derfür i mine auge e natürlicheri
sängerin uf der bühni ha.
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/exiljack
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty25.11.08 8:33

hihi... auso i kenne de es paar wo so dänke wie ig...
aber anyway, isch ja glich!
es tuet mer o leid, dassi jedes mal we öpis vo nightwish im forum steit ume dermit afa... schlagen
aber das machts irgendwie outomatisch bi mir No No


ig wünsche dänk dene wo ads konzi gö glich viu spass Headbang
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty25.11.08 11:37

Ich find d'Anette passte sehr guet zur Bänd, numme will si useme Konzärt kei Modeschau macht heisst das no lang nid, dass si nid derzue passt. Suscht dörfte dr Empu und dr Marco jo au nid in Jeans ummenand laufe. Ich find au si hett e gueti Stimm und so bald si mehr Lieder hän, wo "für sie" gschribe sin, wird's immer numme no besser wärde. Dass si d'Gsangslinie vo dr Tarja nid ganz ka halte isch jo wohl klar, si hett au nid die Usbildig, was si aber au absolut nid muess ha. Und mir hett extrem gfalle, dass die ganzi Bänd widder freud am spiile hett und widder e Gmeinschaft sin, was si vorhär minere Meinig noch eifach nümm gsi sin.

Wäg mim Kommentar: klar kann ich's verstoh wenn me als SängerIn sini Stimm muess schone, aber e Erklärig vo ihrer Sitte här worschinlich doch aabrocht gsi. Wie die Erklärig denn koh, weisch ich halt au nid. Und wägem Mark: Dört isch es doch eigentlich immer so gsi, dass si gar nid agfange hän spiile und d'Erklärig doch denn vo dr gsamte Bänd koh isch. Ich dängg mir, das macht sehr vyl us.

Aber ich freu mi jetzt uf jede Fall uf s'Konzärt im März und hoff, dass denn d'St. Jakobshalle nid zu verraucht isch!
Nach oben Nach unten
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty25.11.08 13:57

cathy schrieb:
Ich find d'Anette passte sehr guet zur Bänd, numme will si useme Konzärt kei Modeschau macht heisst das no lang nid, dass si nid derzue passt.

Gsehni o abslout eso! i säge das o nid wöui finge si sött sech so alege wie d tarja. aber hätsch du fröid, we dr märki miteme chröndli usere wundertüte würd ufd bühni cho??
i meines meh eso... u nightwish isch nunmal e metal band (wenn o nid grad di heavyschti (das wort... *gg*)) oder fingsch du das metal-Like: e violetti chnöi längi bluuse, bruuni leggins u irgendwelchi figgmistifeli u e blingbling gurt à la D & G...
I finge es söu jedä das alege wo ihm gfaut, aber uf ere bühni muesch nunmal e chli show chönne mache o wes haut villich nid gad di style isch...

so u jtz schlöt mi aui ab wöuis nid cha lasi... schlagen schlagen schlagen schlagen schlagen schlagen
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty25.11.08 15:34

kiadha schrieb:
oder fingsch du das metal-Like: e violetti chnöi längi bluuse, bruuni leggins u irgendwelchi figgmistifeli u e blingbling gurt à la D & G...

Uuuuuhhhh, das isch wirgglig nid sehr Metal-Like. Wo ich si in Züri gseh ha hett si Jeans, e Bluuse und so öbbis wie e Corsage aagha, und das han ich voll ok gfunde.

Und so vo wäge Märky und es Kröönli: nei, das will ich mir nid emol vorstelle lol! lol! lol!
Nach oben Nach unten
Sushe

Sushe


Anzahl der Beiträge : 2116
Anmeldedatum : 01.04.08
Ort : Usland.....(Zürich)

NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty26.11.08 7:09

cathy schrieb:

Wäg mim Kommentar: klar kann ich's verstoh wenn me als SängerIn sini Stimm muess schone, aber e Erklärig vo ihrer Sitte här worschinlich doch aabrocht gsi. Wie die Erklärig denn koh, weisch ich halt au nid. Und wägem Mark: Dört isch es doch eigentlich immer so gsi, dass si gar nid agfange hän spiile und d'Erklärig doch denn vo dr gsamte Bänd koh isch. Ich dängg mir, das macht sehr vyl us.

Dito, das hani au wele säge...i han ebe e kollegin...zmitzt im satz haut sie ab....u de isch sie *puff* in Luft aufgelöst...das närvt mängisch...und ich chan mer vorstelle dasses fäns au nervt wenn d sängerin plötzlich verschwindet und keine het e ahnig weshalb. Und wenn sie jetzt en Hueschtahfall het, de gids bestimmt es paar lüüt, wo fähig wäre das de fäns doch eifach mitzteile...

Tarja oder wer au immer...hihi, i bi halt nie würklich en nightwish fän gsi..

ICH WILL MÄRKY MIT PLASTIK-KRÖÖÖNDLI GSEH!!!!!!!
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/suscheli
Gesponserte Inhalte





NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty
BeitragThema: Re: NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle   NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle Empty

Nach oben Nach unten
 
NIGHTWISH 28.03.09 st.jakobshalle
Nach oben 
Seite 1 von 2Gehe zu Seite : 1, 2  Weiter
 Ähnliche Themen
-
» Nightwish*
» Nightwish - Imaginaerium
» Nightwish - Anette Olzon ist Geschichte

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Shakra  :: Sonstiges :: Konzerthinweise-
Gehe zu: