Shakra
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
Shakra

Forum der schweizer Hardrockband Shakra
 
StartseiteStartseite  Neueste BilderNeueste Bilder  SuchenSuchen  AnmeldenAnmelden  Login  

 

 02.05.09 Zürich - Volkshaus

Nach unten 
+13
Sushe
Exil-Ämmitaler
Mr._Crowley
kiadha
yonaka
Olga
Liv
Sorceress
fireangel
gabriela
Leuchtenstadt
concerts-live
Prini
17 verfasser
Gehe zu Seite : Zurück  1, 2
AutorNachricht
yonaka

yonaka


Anzahl der Beiträge : 1672
Anmeldedatum : 01.04.08

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty04.05.09 18:42

Urner schrieb:

Aber warum hani nid gwüsst das Fanclub Mitglieder 10% Uf Merch Artikel im Volkshuus ka hend!!! De hett au kauft.

Ja das isch mi Bricht gsi.

zum das richtigstelle: es git e einmalige guetschin für alli (neu)mitglieder vo 10.-. (die wone noni bercho hei, aber scho izahlt hei, bitte no es momäntli geduld. Si noni all härgstellt.
Nach oben Nach unten
Nineli

Nineli


Anzahl der Beiträge : 895
Anmeldedatum : 04.04.08
Alter : 32
Ort : Worb

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty04.05.09 19:52

es isch wider mol andersch abgange Headbang
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/ninjabiba
Nineli

Nineli


Anzahl der Beiträge : 895
Anmeldedatum : 04.04.08
Alter : 32
Ort : Worb

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty04.05.09 19:53

Urner schrieb:
Hallo mitenand
Also Top isch es nid grad gsi Sad Sorry
Irgendwie dr Klang das voll lute tschedere hed gfällt!
Pyro isch geil gsi!!!
Aber Secrurity isch würklich nid guet gsi! Ich hätt aues ine bracht.
Und nomal Danke a Denis für die CD! Aber kei Ahnig irgend durch en Fehler hani der Clip uf dr PC bracht aber jetzt isch er nümme ud dr CD und ich chan ne nimme druf tue.
Aber macht nüd ich hane ja Smile
Döf mer ihn wiitergeh? Veröffentliche?

Aber dr gröscht scheiss (sorry) hani gfunde das mier vor Züri 1 Stund lang im Stau gstande sind! Und so Maxxwell und Tempesta verpasst hend!
Auso ha die Nüü CD fu Maxxwell kauft/ becho und ich find sie hammer!!!
Wenn die sich nu Entwickle chönnt de sind sie einisch gross dusse.

Aber warum hani nid gwüsst das Fanclub Mitglieder 10% Uf Merch Artikel im Volkshuus ka hend!!! De hett au kauft.

Ja das isch mi Bricht gsi.






NE NID VERÖFFENTLICHE
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/ninjabiba
Urner

Urner


Anzahl der Beiträge : 63
Anmeldedatum : 19.04.09
Alter : 29

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty04.05.09 19:59

Shakra Tiger schrieb:
Urner schrieb:
Hallo mitenand
Also Top isch es nid grad gsi Sad Sorry
Irgendwie dr Klang das voll lute tschedere hed gfällt!
Pyro isch geil gsi!!!
Aber Secrurity isch würklich nid guet gsi! Ich hätt aues ine bracht.
Und nomal Danke a Denis für die CD! Aber kei Ahnig irgend durch en Fehler hani der Clip uf dr PC bracht aber jetzt isch er nümme ud dr CD und ich chan ne nimme druf tue.
Aber macht nüd ich hane ja Smile
Döf mer ihn wiitergeh? Veröffentliche?

Aber dr gröscht scheiss (sorry) hani gfunde das mier vor Züri 1 Stund lang im Stau gstande sind! Und so Maxxwell und Tempesta verpasst hend!
Auso ha die Nüü CD fu Maxxwell kauft/ becho und ich find sie hammer!!!
Wenn die sich nu Entwickle chönnt de sind sie einisch gross dusse.

Aber warum hani nid gwüsst das Fanclub Mitglieder 10% Uf Merch Artikel im Volkshuus ka hend!!! De hett au kauft.

Ja das isch mi Bricht gsi.

OK





NE NID VERÖFFENTLICHE
Nach oben Nach unten
Nineli

Nineli


Anzahl der Beiträge : 895
Anmeldedatum : 04.04.08
Alter : 32
Ort : Worb

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty04.05.09 20:00

Urner schrieb:
Shakra Tiger schrieb:
Urner schrieb:
Hallo mitenand
Also Top isch es nid grad gsi Sad Sorry
Irgendwie dr Klang das voll lute tschedere hed gfällt!
Pyro isch geil gsi!!!
Aber Secrurity isch würklich nid guet gsi! Ich hätt aues ine bracht.
Und nomal Danke a Denis für die CD! Aber kei Ahnig irgend durch en Fehler hani der Clip uf dr PC bracht aber jetzt isch er nümme ud dr CD und ich chan ne nimme druf tue.
Aber macht nüd ich hane ja Smile
Döf mer ihn wiitergeh? Veröffentliche?

Aber dr gröscht scheiss (sorry) hani gfunde das mier vor Züri 1 Stund lang im Stau gstande sind! Und so Maxxwell und Tempesta verpasst hend!
Auso ha die Nüü CD fu Maxxwell kauft/ becho und ich find sie hammer!!!
Wenn die sich nu Entwickle chönnt de sind sie einisch gross dusse.

Aber warum hani nid gwüsst das Fanclub Mitglieder 10% Uf Merch Artikel im Volkshuus ka hend!!! De hett au kauft.

Ja das isch mi Bricht gsi.


Thx Klatschen

OK





NE NID VERÖFFENTLICHE
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/ninjabiba
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty05.05.09 5:57

wieso nid?
die dütsche chöine ja ou aui luege, de gsehni nid ii warum mä dr clip nid darf uf youtube oder so tue... confused
Nach oben Nach unten
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty05.05.09 6:04

kiadha schrieb:
wieso nid?
die dütsche chöine ja ou aui luege, de gsehni nid ii warum mä dr clip nid darf uf youtube oder so tue... confused

Ich glaube nächsten Mittwoch wird der Clip von der deutschen Plattenfirma zum Download auf die HP gestellt!

(...also rein theoretisch darf man gar nichts, woran man nicht selber die Rechte daran hat, auf Youtube stellen!)
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty05.05.09 6:07

hihi... ja, reintheoretisch... *g*

danke für d' info!
Nach oben Nach unten
yonaka

yonaka


Anzahl der Beiträge : 1672
Anmeldedatum : 01.04.08

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty05.05.09 6:22

genau.. wiu wenn me rein praktisch verwütscht wird de chunnts eim tüür ds stah....
gilt im übrige o für die videos wome a konzärt ufnimmt..
Nach oben Nach unten
Mr._Crowley

Mr._Crowley


Anzahl der Beiträge : 129
Anmeldedatum : 24.06.08
Alter : 35
Ort : Nidau

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty05.05.09 15:16

yonaka schrieb:
genau.. wiu wenn me rein praktisch verwütscht wird de chunnts eim tüür ds stah....
gilt im übrige o für die videos wome a konzärt ufnimmt..

Chunt uf d Band druf a!!!!
Nach oben Nach unten
Gast
Gast




02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty05.05.09 16:06

Prini schrieb:
kiadha schrieb:
wieso nid?
die dütsche chöine ja ou aui luege, de gsehni nid ii warum mä dr clip nid darf uf youtube oder so tue... confused

Ich glaube nächsten Mittwoch wird der Clip von der deutschen Plattenfirma zum Download auf die HP gestellt!

(...also rein theoretisch darf man gar nichts, woran man nicht selber die Rechte daran hat, auf Youtube stellen!)

Man könnte ja auch den von Mark's Myspace-Site verlinken, das ist ja schon so eingerichtet..
SHAKRA Why
Nach oben Nach unten
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty05.05.09 17:35

Mom mir rede vom Ashes To Ashes!!
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
Sushe

Sushe


Anzahl der Beiträge : 2116
Anmeldedatum : 01.04.08
Ort : Usland.....(Zürich)

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty05.05.09 17:38

Prini schrieb:
Mom mir rede vom Ashes To Ashes!!

hihi, hani au grad wele schriibe ;D
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/suscheli
Gast
Gast




02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty05.05.09 19:47

Ui, ja, ha äbe nid alles gläse. Aber Why geit ja äbe bi AFM ou is Läre - Youtube het ja de Clip gsperrt und bi fast allne Website, wo üse Clip dinne gsi isch, geit jetzt nüt meh.
Nach oben Nach unten
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty05.05.09 20:33

MOM schrieb:
Ui, ja, ha äbe nid alles gläse. Aber Why geit ja äbe bi AFM ou is Läre - Youtube het ja de Clip gsperrt und bi fast allne Website, wo üse Clip dinne gsi isch, geit jetzt nüt meh.

Ach so, das hani gar nid gwüsst! Das isch ja doof, ja de muesme würklech dr Link vom Mark sinere Siite bruche oder uf dr Shakra-HP isches ja o druffe! Also Why meineni
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty06.05.09 8:55

Zrügg zum Thema!!!


02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Shakra2509Volkshaus016

Foto by Corsin
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty06.05.09 9:01

Hammer Foti! Danke Kiss
Nach oben Nach unten
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty06.05.09 9:19

Hie es geils Video vo "Ashes To Ashes"!!

https://www.youtube.com/watch?v=Kv1e-7uWvlk
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty06.05.09 10:10

Prini schrieb:
Hie es geils Video vo "Ashes To Ashes"!!

https://www.youtube.com/watch?v=Kv1e-7uWvlk

Yeah! Headbang
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty06.05.09 12:30

fireangel schrieb:
het dr röschu eigentläch geng si eiget väntilator bim drum??? scratch Very Happy

Ich weiss nid, öbb är ihm wirgglig immer derby hett, aber ich ha glaub jedes mol eine gseh.

Also ich ha s'Konzärt eigentlich ächt super gfunde. Schad isch numme gsi, dass mir's bi Why irgendwie mega drümmlig worde isch, und ich min Platz in dr 2. Reihe han miesse ufgäh.

Ich find's au super, wie guet sich dr Dominik integriert hett, find au, är macht e super Job und dass är zwei Solo-Parts hett find ich numme grächtfertigt.

Vo mir us miesstis au nid zwei Ballade im Set ha, lieber denn widder Playing with Fire dri näh. Und ich muess em Jäck absolut rächt gäh, im Trapped d' "Mitsing"-Stell ha isch scho fascht Vergwaltigung vo däm Lied. Ich persönlich fänd's au besser, das imene andere Titel dri z'näh. Aber dass Trapped no uf em Setlist isch freut mi extrem!!!!!!

Klar isch es toll, dass Shakra jetzt in Locations wie Volkshuus könne Headliner si, und s'isch därmasse guet bsuecht, aber d'Stimmig im Ballroom isch halt scho au toll gsi und wenn si gar keini so Club-Konzärtli würde gäh (wo denn ebbe dr Fanclub die erschti Reihe ka bsetze! Wink ) fänd ich sehr schad.

Ich freu mi jetzt scho ganz fescht uf s'Brienzersee-Rockfestival und hoff, dass es denn im Herbscht no e "richtig" Tour wird gäh Headbang
Nach oben Nach unten
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty06.05.09 13:26

cathy schrieb:


Vo mir us miesstis au nid zwei Ballade im Set ha, lieber denn widder Playing with Fire dri näh. Und ich muess em Jäck absolut rächt gäh, im Trapped d' "Mitsing"-Stell ha isch scho fascht Vergwaltigung vo däm Lied. Ich persönlich fänd's au besser, das imene andere Titel dri z'näh. Aber dass Trapped no uf em Setlist isch freut mi extrem!!!!!!


Hmmm, auso zwo ballade mags scho verlide, aber i finges nid eso gschickt why und love will finde a way als kombination. die si viu z ähnlech. es gäbt no soooo viu schöni balladene vo shakra wo anstatt die einti oder angeri chönnte performet wärdä...

wägem Trapped: Meine Worte - das hani scho in ingolstadt direkt nachem konzi gseit!!! i finges o extrem schad für das wunderbare zwüschestück!!
Nach oben Nach unten
Sushe

Sushe


Anzahl der Beiträge : 2116
Anmeldedatum : 01.04.08
Ort : Usland.....(Zürich)

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty06.05.09 15:30

kiadha schrieb:
cathy schrieb:


Vo mir us miesstis au nid zwei Ballade im Set ha, lieber denn widder Playing with Fire dri näh. Und ich muess em Jäck absolut rächt gäh, im Trapped d' "Mitsing"-Stell ha isch scho fascht Vergwaltigung vo däm Lied. Ich persönlich fänd's au besser, das imene andere Titel dri z'näh. Aber dass Trapped no uf em Setlist isch freut mi extrem!!!!!!


Hmmm, auso zwo ballade mags scho verlide, aber i finges nid eso gschickt why und love will finde a way als kombination. die si viu z ähnlech. es gäbt no soooo viu schöni balladene vo shakra wo anstatt die einti oder angeri chönnte performet wärdä...

wägem Trapped: Meine Worte - das hani scho in ingolstadt direkt nachem konzi gseit!!! i finges o extrem schad für das wunderbare zwüschestück!!

ja, das mit why und LWFAW findi au, aber sie müässe das fascht mache, si hei ja zu beidne en Videoclip, ich glaub, de müässeds die fascht ins Set neh.

Trapped findi au cool, dass de drinnblibe isch Very Happy hihihi

*G* mir hets tiptop gfalle, mim fründ zwar eher weniger, aber i glaub das isch no öfters de fall bi de shakrafäns, glaub d Fründe / Fründinne vo allne müässe e Selbschthilfegruppe gründe Wink usserd viellicht bi de Cathy, de Sorci, de Monika und de Nädlä nid Wink (oder hani süsch no es Päärli vergesse?) schlagen schlagen
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/suscheli
Joey

Joey


Anzahl der Beiträge : 4431
Anmeldedatum : 06.04.08
Alter : 39
Ort : ...been to hell and back... I'm only alive when I'm on the run!

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty06.05.09 15:38

*hmpf* *grml* *fluch* also ins volkhaus geh ich nicht mehr, wenn nicht irgendwas gaaaanz spezielles dort ist!!!!!!!!!
aber da kann shakra nix dafür, sondern nur das verdammte personal dort!!!!!!!!!!!!!!! *grml*
haben meinen fotoapparat weggenommen. ok ja, der is etwas größer, aber er hätts mir erstens nett beibringen können und zweitens hätt verdammt noch mal jemand bei der kiste wo meiner und haufenweise andere fotoapparate dringelegen sind stehenbleiben müssen!!!!!!!!! die ist offen dagestanden, da hätt jeder der vorbeigegangen ist, zugreifen können!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hab den deppen dann mal zusammengeschissen... *grml* *argl*

aber sonst wars ein sehr lustiger abend!!! außer halt teure drinks und auch an der bar unfreundliches personal. außer der jägermeistermensch, aber der war ja net vom volkshaus... chchch

ach ja und zu den feuerzeugen... die eignen sich übrigens nicht zum bieröffnen *sichbeschwerengeht* lol! schlagen
Nach oben Nach unten
https://www.facebook.com/joey.roxx
gabriela

gabriela


Anzahl der Beiträge : 485
Anmeldedatum : 01.04.08
Alter : 56
Ort : zürich

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty07.05.09 0:35

Sushe schrieb:


Trapped findi au cool, dass de drinnblibe isch Very Happy hihihi

*G* mir hets tiptop gfalle, mim fründ zwar eher weniger, aber i glaub das isch no öfters de fall bi de shakrafäns, glaub d Fründe / Fründinne vo allne müässe e Selbschthilfegruppe gründe Wink usserd viellicht bi de Cathy, de Sorci, de Monika und de Nädlä nid Wink (oder hani süsch no es Päärli vergesse?) schlagen schlagen

ja, sushe *ggg*, mich und dr alex. dä alex isch nämli uuuuusgschprochne SHAKRA-fan! dä muesse nie überrede zum mitcho. drum gömer au uf yverdon.

nume scho drum, will mir ja d'security im volkshuus mini ganzi fotitäsche weggnah und under dä tisch id chischte ta hät (wo jede si hetti chönne nä).

woni gfragt ha,ob das so bliibi, hätter gseit, nachher chäm alles is büro.

aber woni vo dä galerie abecho bi für ufs wc gha (s'obere händs nämli abschlosse!), isch keine dette gstande...

ich has drum dä free & virgin gmäldet!
Nach oben Nach unten
http://www.concertpics.ch
Nineli

Nineli


Anzahl der Beiträge : 895
Anmeldedatum : 04.04.08
Alter : 32
Ort : Worb

02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty09.05.09 15:16

Evil or Very Mad Fuck Security bäääääääääääääääääääääääääääääää
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/ninjabiba
Gesponserte Inhalte





02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty
BeitragThema: Re: 02.05.09 Zürich - Volkshaus   02.05.09 Zürich - Volkshaus - Seite 2 Empty

Nach oben Nach unten
 
02.05.09 Zürich - Volkshaus
Nach oben 
Seite 2 von 2Gehe zu Seite : Zurück  1, 2
 Ähnliche Themen
-
» Europe @ Volkshaus ZH am 25.01.2010

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Shakra  :: Konzert :: Konzertberichte-
Gehe zu: