Shakra
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
Shakra

Forum der schweizer Hardrockband Shakra
 
StartseiteStartseite  Neueste BilderNeueste Bilder  SuchenSuchen  AnmeldenAnmelden  Login  

 

 Mark goes his own way

Nach unten 
+15
yonaka
Nineli
Andy
Sorceress
Clyde
fireangel
Liv
Exil-Ämmitaler
Rämi
kiadha
cathy
Sushe
moonchild
gabriela
Mr._Crowley
19 verfasser
Gehe zu Seite : 1, 2  Weiter
AutorNachricht
Mr._Crowley

Mr._Crowley


Anzahl der Beiträge : 129
Anmeldedatum : 24.06.08
Alter : 35
Ort : Nidau

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty26.05.09 21:05

Bad news... Crying or Very sad


Zitat :

Geschätzte Fans, Freunde und Medienvertreter,

Die gespannten Situationen in meinem Leben und vor allem im Gefüge der Band SHAKRA haben mich leider dazu bewegt, SHAKRA auf Ende Oktober zu verlassen.
Tatsache ist, dass die Machenschaften und Gepflogenheiten im Geschäftsumfeld mir nicht viel Fleisch am Knochen lassen. Sprich: Selbst beim Erfolg, den SHAKRA vorweisen kann, bleibt dank Anteilen und Leistungen für Bookings und Managements nicht viel übrig von Einnahmen durch Tonträgerverkäufe, Gagen, Fan-Artikel oder anderem.
Trotz mehrmaligen Verhandlungsversuchen, um eine Wende zu erwirken, hat sich nichts bewegt in dieser Tatsache. Und wenn man als Sänger, Frontmann und mediales Aushängeschild einer doch erfolgreichen Band, welche mehr als nur über die Landesgrenzen hinaus schielt, unter dem Strich am wenigsten verdient und jeden Monat Kopfstände macht, um die Miete zusammen zu bringen, ist das Ende der Fahnenstange erreicht.
Managements und andere Vertragspartner haben sich vorausschauend bewusst die Klauseln zurecht gelegt, dass eine Umkehr kaum möglich, sondern der Ausstieg der einzige Weg ist. Ich bin nicht gewillt, dem Ideenreichtum, wie man noch mehr von mir und meinem Leben, möglichst gewinnbringend in möglichst hohem Prozentanteil erwirtschaften kann, weiter auszusetzen. Diesen Ausverkauf widert mich an. Erst recht, wenn ich sehe, wie Menschen gut davon leben können, die bei ihrem Job für SHAKRA noch nie wirklich ins Schwitzen gekommen sind, kein Herzblut zeigen, bei allem prioritär ihren Gewinnanteil berechnen und erst auf die Aftershow-Party der das Promi-Cüpli-Trinken auf dem Parkett erscheinen, und dies fast global gutgeheissen und toleriert wird.
Die Fans werden in einem romantischen Glauben gelassen, dass hier Rock’n’Roll passiert. Dieser findet jedoch nur noch auf Papier von Bürolisten statt.
Die Verfilzung in der Band und im geschäftlichen Umfeld machen es mir nicht mehr möglich, mich entspannt auf Bühnen zu begeben, da ich nicht weiss, was neues über mich gerichtet wird, wenn ich einzelnen den Rücken zudrehe.

Ich war mir von Beginn weg bewusst, dass man mit Musik in der Schweiz nicht reich wird, dass man manchmal für ein Butterbrot auf eine Bühne steht. Trotzdem habe mich vor ein paar Jahren dazu entschlossen, voll auf die Karte „Musik“ zu setzen und auf viel zu verzichten. Ein Schritt, welcher sicher nie falsch war. Ein Solo-Album als Aufbau und der Einstieg bei SHAKRA haben diesen Weg begünstigt. Daran glaube ich auch weiterhin und werde diesen auch weiter verfolgen. Wie, wird die Zeit zeigen…

Ich werde alle musikalischenVerpflichtungen, die ich bei SHAKRA eingegangen bin, mit 120% bis zum Schluss erfüllen! Das bin ich jedem schuldig, der in einer Halle vor mir steht und in Richtung Bühne jubelt!
Nach oben Nach unten
gabriela

gabriela


Anzahl der Beiträge : 485
Anmeldedatum : 01.04.08
Alter : 56
Ort : zürich

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 3:04

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Nach oben Nach unten
http://www.concertpics.ch
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 3:48

affraid
Quelle?I glaubes erst wenns vonere offiziele site bestätiget werd!Isch wohl en raabe schwarze tag höt,wenn dem wörklech so isch. Traurig
Nach oben Nach unten
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 4:09

autsch jetzt hani das böse mail gsichtet woni lieber ned hätti becho.De schock muess me z erst mol verdaue..
Nach oben Nach unten
Sushe

Sushe


Anzahl der Beiträge : 2116
Anmeldedatum : 01.04.08
Ort : Usland.....(Zürich)

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 6:13

That's life....

Ich wünsche em Mark und de Band no e entspannti und cooli Tour im Summer und Herbscht und nachher uf beidne Wäg viel viel Erfolg im Läbe!

Truurig oder enttüscht bini nid, es muess jede im Lebe selber wüsse was guet für ihn / sie isch und de Muet und Wille ha dem nachezstrebe. Daumen Sone Entscheidig z Träffe isch sicher nid liecht und es het sicher viel Usschlagsgebendi Pünkt gä, wo uns sicher verborge blibe sind.

Gniessemer doch no alli en coole Summer/Herbscht! Smile u was när chunt, wird sich au iiläbe Wink
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/suscheli
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 6:37

Sushe schrieb:
That's life....

Ich wünsche em Mark und de Band no e entspannti und cooli Tour im Summer und Herbscht und nachher uf beidne Wäg viel viel Erfolg im Läbe!

Truurig oder enttüscht bini nid, es muess jede im Lebe selber wüsse was guet für ihn / sie isch und de Muet und Wille ha dem nachezstrebe. Daumen Sone Entscheidig z Träffe isch sicher nid liecht und es het sicher viel Usschlagsgebendi Pünkt gä, wo uns sicher verborge blibe sind.

Gniessemer doch no alli en coole Summer/Herbscht! Smile u was när chunt, wird sich au iiläbe Wink

Gut gebrüllt Löwe!!!! Klar wird dr Mark fähle, aber ich ka sini Entscheidig au verstoh und wünsch ihm ganz vyl Glück ufem wittere Wäg und freu mi no uf die nögschte Konzärt mi ihm Headbang
Nach oben Nach unten
kiadha

kiadha


Anzahl der Beiträge : 1441
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 37
Ort : Vom Tor zum Berner Oberland ;)

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 6:42

passt ja zu derä wuche! Sad

aber d sushe het scho rächt. dr mark wird siner gründ ha und i wünsche ihm, aber o dr band alles guete wes de so wit isch... jtz müesse mr eifach no die verblibni zit gniesse... Headbang
Nach oben Nach unten
Rämi

Rämi


Anzahl der Beiträge : 4358
Anmeldedatum : 23.06.08
Alter : 38
Ort : Basel

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 6:52

cathy schrieb:
Sushe schrieb:
That's life....

Ich wünsche em Mark und de Band no e entspannti und cooli Tour im Summer und Herbscht und nachher uf beidne Wäg viel viel Erfolg im Läbe!

Truurig oder enttüscht bini nid, es muess jede im Lebe selber wüsse was guet für ihn / sie isch und de Muet und Wille ha dem nachezstrebe. Daumen Sone Entscheidig z Träffe isch sicher nid liecht und es het sicher viel Usschlagsgebendi Pünkt gä, wo uns sicher verborge blibe sind.

Gniessemer doch no alli en coole Summer/Herbscht! Smile u was när chunt, wird sich au iiläbe Wink

Gut gebrüllt Löwe!!!! Klar wird dr Mark fähle, aber ich ka sini Entscheidig au verstoh und wünsch ihm ganz vyl Glück ufem wittere Wäg und freu mi no uf die nögschte Konzärt mi ihm Headbang

cha mi däm numä aschliässä! ( Traurig Traurig Traurig )
Nach oben Nach unten
Exil-Ämmitaler

Exil-Ämmitaler


Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 105
Ort : oscht-block

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 7:11

das si natürlich wider news am morge früeh Shocked

aber wie d'sushe scho schribt, mir chönnd das jetzt sowieso nümm ändere,
aber mir chönnd die gigs wo i dem jahr no wärdet si, villicht wider e chli
anders gniesse, als mir das süscht gmacht hätte
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/exiljack
Rämi

Rämi


Anzahl der Beiträge : 4358
Anmeldedatum : 23.06.08
Alter : 38
Ort : Basel

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 7:41

moonchild schrieb:
autsch jetzt hani das böse mail gsichtet woni lieber ned hätti becho.De schock muess me z erst mol verdaue..

confused confused confused
Nach oben Nach unten
Liv

Liv


Anzahl der Beiträge : 300
Anmeldedatum : 03.04.08
Ort : vorhanden

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 7:57

i weiss scho warum i und dä herr g. immer sägäd das dä ziischtig dä verschissendschti tag i dä wuchä isch....

bad news bad news... Sad

jänu, alläs hät sin grund oder so....
Nach oben Nach unten
fireangel

fireangel


Anzahl der Beiträge : 221
Anmeldedatum : 04.05.09
Alter : 34
Ort : Belp

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 9:33

s isch wük schad..
abr i chas vrstah...
wid sushe scho gschribä het, wünschi aunä für d zuekunft aus gueti
jedä teil wird ihrä wäg machä u mir si gspannt wis witer geit...
dä summr wird iz no vou düre grockt Headbang
Nach oben Nach unten
Clyde




Anzahl der Beiträge : 15
Anmeldedatum : 19.12.08

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 11:29

Wär das jetzt nicht nett wenn ich mich freuen würde?Wink

Ich finds ehrlich gesagt nicht wirklich schade....

Viel Glück für die Zukunft Mark!
Nach oben Nach unten
Sorceress
Text-Göttin
Sorceress


Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 12:45

Rämi schrieb:
moonchild schrieb:
autsch jetzt hani das böse mail gsichtet woni lieber ned hätti becho.De schock muess me z erst mol verdaue..

confused confused confused

dr Moonie meint d'Info per Mail a d'Fanclub-Mitglieder...
Nach oben Nach unten
Exil-Ämmitaler

Exil-Ämmitaler


Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 105
Ort : oscht-block

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 13:04

Sorceress schrieb:
Rämi schrieb:
moonchild schrieb:
autsch jetzt hani das böse mail gsichtet woni lieber ned hätti becho.De schock muess me z erst mol verdaue..

confused confused confused

dr Moonie meint d'Info per Mail a d'Fanclub-Mitglieder...

i gloube die infomail hett äbe d'rämi nid übercho, will sie sich immer
no nid endgültig "überrede" la het zum in fanclub z'cho Rolling Eyes
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/exiljack
Andy

Andy


Anzahl der Beiträge : 237
Anmeldedatum : 07.06.08
Alter : 53
Ort : 4415 Lausen

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 13:51

Sushe, du hesch genau das gschriebe wo ich dänke bi dere Sach. Es isch eso und worschinli wärde mir eh nie ganz alli Gründ erfahre, und das macht jo au nüd, gwüssi Sache ghöre eifach Intern und nid an die grossi Glocke. Und als ussestehendi chame sich so oder so numme es begränzts Bild mache und mues ufpasse mit em (Vor-)Urteile, den es immer alles zwoi Site! Aber es het vor em Mark es Shakra-Läbe geh und es wird au nach em Mark eis geh, ich wünsche ihm ganz klar in jeder Hinsicht nummes allerbeschti für sini persönlichi und musikalischi Zuekunft miteme chräftige Danggscheen für die Johre.......aber notürli dänk ich bsunders au an d`Band wo ihre Wäg sicher wird witergoh und ich wünsche dr Band uf däm Wäg en tolle Wägwiiser und dr richtigi "riecher" für zuekünftigi Entscheid und denne es chräftigs mit Vollgas vorwärts! Headbang Headbang Headbang
Truurig bin ich ganz ehrlich gseit nid, den so isch s`Läbe, oft isch s`einzige Beschtändige d`Unbeschtändigkeit und öbis neus cha au immer wiedr e neui Chance si!
In däm Sinn lets Rock und gniesst dr Summer! Cool
Nach oben Nach unten
http://www.theater-rampenlicht.ch
Nineli

Nineli


Anzahl der Beiträge : 895
Anmeldedatum : 04.04.08
Alter : 32
Ort : Worb

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 14:47

Liebe Lüt dir wüsst wasi dänke???



Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/ninjabiba
yonaka

yonaka


Anzahl der Beiträge : 1672
Anmeldedatum : 01.04.08

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 14:48

every ending is a new beginning......
Nach oben Nach unten
Clyde




Anzahl der Beiträge : 15
Anmeldedatum : 19.12.08

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 14:49

Bin auf den Nachfolger gespannt!!!
Nach oben Nach unten
Sorceress
Text-Göttin
Sorceress


Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 21:56

Andy schrieb:
Es isch eso und worschinli wärde mir eh nie ganz alli Gründ erfahre, und das macht jo au nüd, gwüssi Sache ghöre eifach Intern und nid an die grossi Glocke. Und als ussestehendi chame sich so oder so numme es begränzts Bild mache und mues ufpasse mit em (Vor-)Urteile, den es immer alles zwoi Site!

Das hast du sehr schön auf den Punkt gebracht, Andy! Daumen



Ich wünsche der Band jedenfalls bei der Suche nach einem neuen Sänger und für die Zukunft alles Gute und viel Erfolg! Ich vertraue darauf, dass die Jungs die richtige Entscheidung treffen werden.
Nach oben Nach unten
Exil-Ämmitaler

Exil-Ämmitaler


Anzahl der Beiträge : 7245
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 105
Ort : oscht-block

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty27.05.09 22:15

Sorceress schrieb:
Ich vertraue darauf, dass die Jungs die richtige Entscheidung treffen werden.

das hoffe i o, aber i frage mi eifach, wo i däm land gits e sänger wo jetzt bi dere band cha häre stah
und de job mache ?? mir isch emal hüt grad keine bagägnet, oder chunnt ächt da plötzlich irgendwo
no eine zum bode us, wo mir no nie ghört hei ?
Nach oben Nach unten
http://myspace.com/exiljack
Sushe

Sushe


Anzahl der Beiträge : 2116
Anmeldedatum : 01.04.08
Ort : Usland.....(Zürich)

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty28.05.09 4:08

Exil-Ämmitaler schrieb:
Sorceress schrieb:
Ich vertraue darauf, dass die Jungs die richtige Entscheidung treffen werden.

das hoffe i o, aber i frage mi eifach, wo i däm land gits e sänger wo jetzt bi dere band cha häre stah
und de job mache ?? mir isch emal hüt grad keine bagägnet, oder chunnt ächt da plötzlich irgendwo
no eine zum bode us, wo mir no nie ghört hei ?

das klapped scho Wink d shakras si ja scho güäbt neui Bandmitglieder usezsueche Smile Klar wird d stimm anderscht wärde und s neue ushängeschild brucht chli pfupf im arsch, aber findets sicher Smile

ich wünsch de band au viel erfolg und kraft derbi, sich wieder ufd suechi z mache, isch sicher au nid so eifach da wieder Kraft z investiere. Ich hoffe dass sie sich nid entmuetige löhnt und wiiterkämpfe, damit mir d shakras no lang lang lose chöne Very Happy
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/suscheli
Andy

Andy


Anzahl der Beiträge : 237
Anmeldedatum : 07.06.08
Alter : 53
Ort : 4415 Lausen

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty28.05.09 11:21

....mir chämti scho en würkli geniale CH-Sänger in Sinn wo sicher guet würdi passe....aber de singt scho in 2 Bands Sad
Aber wär seit, das es unbedingt en Schwiizer-Sänger müesti si? Vilicht gits jo au anderschwitig en Sänger wo mit pfupf und Elan derbi wäri.... Very Happy . Wie au immer, das chunt scho guet!
Nach oben Nach unten
http://www.theater-rampenlicht.ch
Sushe

Sushe


Anzahl der Beiträge : 2116
Anmeldedatum : 01.04.08
Ort : Usland.....(Zürich)

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty28.05.09 11:26

Andy schrieb:
....mir chämti scho en würkli geniale CH-Sänger in Sinn wo sicher guet würdi passe....aber de singt scho in 2 Bands Sad
Aber wär seit, das es unbedingt en Schwiizer-Sänger müesti si? Vilicht gits jo au anderschwitig en Sänger wo mit pfupf und Elan derbi wäri.... Very Happy . Wie au immer, das chunt scho guet!

wer seit dasses en SängER muess si? *G*

...ok, i gibes zue, es wär chli zu krass wenn plötzlich e Frau würd Rising High oder Chains of Temptation singe *G* aber wer weiss?! Wink hahahaha
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/suscheli
Andy

Andy


Anzahl der Beiträge : 237
Anmeldedatum : 07.06.08
Alter : 53
Ort : 4415 Lausen

Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty28.05.09 11:29

Also, mis Meersäuli het au e sehr chräftigi Schtimm! Very Happy
Nach oben Nach unten
http://www.theater-rampenlicht.ch
Gesponserte Inhalte





Mark goes his own way Empty
BeitragThema: Re: Mark goes his own way   Mark goes his own way Empty

Nach oben Nach unten
 
Mark goes his own way
Nach oben 
Seite 1 von 2Gehe zu Seite : 1, 2  Weiter
 Ähnliche Themen
-
» Blog-Eintrag von Mark - 26.01.09
» Interview mit Mark Fox auf rockstation.ch (So. 26.4.09)
» Metalfactory - Interview mit Mark + CD-Review
» Rockhard Juni 09 - Interview mit Mark

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Shakra  :: Diverses rund um Shakra :: Verschiedenes-
Gehe zu: