Shakra
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
Shakra

Forum der schweizer Hardrockband Shakra
 
StartseiteStartseite  Neueste BilderNeueste Bilder  SuchenSuchen  AnmeldenAnmelden  Login  

 

 Metallica - 16.7.09 in Zürich

Nach unten 
+3
Prini
Sorceress
cathy
7 verfasser
AutorNachricht
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty17.07.09 8:01

Leider dörf d'Sorci dä Bricht, usser dr letschte Ziile nid lääse, do si jo numme öbbis hett welle ghöre, wenn's schlächt gsi isch Razz

Also z'erscht zu de Vorbänds:

Mastodon: hän mir leider nid gseh, sin mir zu spot dra gsi.

Lamb of God: em Alain hän si super guet gfalle, ich ha miesse sage: ich ha scho schlächters gseh, aber definitiv au scho bessers. Isch richtig abgange, aber ebbe, irgendwie isch dr Funke bi mir nid übere gsprunge.

Denn isch denn aber Metallica cho. Do muess ich aber no vorusschicke, mir hän Sitzplätz gha und wo ich im Saalplan gluegt ha, wo denn dr Sektor O1 isch, han ich dänggt, oje, das isch jo ganz hinde, do wärde mir worschinlich nid sooo vyl gseh. Mir sin denn uufe und bi einere vo de erschte Düüre han ich mol in s'Stadion iigluegt und ha nid schlächt gstuunt, wo ich gseh gha ha, dass Metallica widder ihre "Gäg" vo de 90-er Joor gmacht hän und die ganzi Bühni in d'Mitti wo dr Halle gstellt hän. So hett me um die ganzi Bühni umme könne stoh und auch dr Sektor O1 isch nid so witt wägg gsi vo dr Bühni. Cool isch au gsi, dass so öbbe all 2 Meter e Mikrophon uf dr Bühni gstande isch, mit de entsprächende Monitore vorne dra, und s'Schlagzüg isch z'mitst in dr Mitti vo dr Bühni gstande! Und denn isch denn ändlich s'Liecht abgange. Die Herre (do ka me jo nümm vo "Jungs" rede Very Happy ) hän d'Bühni gstürmt. Als Liecht sin numme unzähligi Laserstrahle z'gseh gsi, und dr James isch, wenn är am singe gsi isch, vo unde här aagstrahlt worde. Die andere 3 hett me fascht nid gseh. Am Änd vom Lied (cha leider nid sage, welles dass es gsi isch, s'isch eins vo de neuere, spricht nach em Black Album gsi) isch denn alles Liecht aagange und s'getobe isch no meh ab gange. Nach wittere 2 oder 3 Lieder (bi schlächt im bhalte vo de Reihefolge) isch denn s'Liecht widder abgange, Helikopter-Grüsch sin koh und plötzlich hett d'Bühni brennt, s'isch Zytt gsi für ONE. Natürlich han ich mir d'Bemerkig nid könne verkneiffe dr Alain z'froge, wo denn ächt dr James jetzt grad würdi stoh, sini Antwort: "Natürlich z'mitst dinne, dört wo är aane ghört!" Razz (Vor einige Joore isch dr James chli z'noch am Pyro-Züg gstande und hett sich ganz bös dr Arm verbrennt!). Denn goht e Spot aa, und wo stoht dr James, z'mitst imene Halb-Kreis vo Flämmli Very Happy Isch extrem guet gsi!!!!! Si hän denn witer e Mischig us alte und neue Lieder brocht (z.B. Sad but True, Holier than Thou, Master of Puppets...) und denn hett's s'Obligate Solo vom Mr. Hammet gäh. Wenigschtens hett är glernt und macht si nümm 20 Minute lang. Denn isch e Hocker uf dr Bühni gstande und s'isch Zytt gsi für Nothing Else Matters, am Aafang elai vom James und sinere Gittarre gspiilt gsi, isch Hammer gsi!!!!! Nach einige neue Lieder isch denn no Enter Sandman gloffe, glaub dört hätt dr James gar nid miesse singe, s'Publikum hätt's au elai könne Razz Abartig geili Stimmig gsi!!!
Ganz cool isch au gsi, dass sich s'Schlagzüg vom Lars ufeme Podest befunde hett, und das hett me immer widder mol um e viertel Dreihig kehrt, so hän alli öbbis vo ihm gha. Für si Alter ka är no ganz schön druf umme hau, RESPECT!!!!!

Mi's Fazit vo däm Konzärt: dr James hett rächt öbbis derzue glernt in Sache singe (s'letscht mol wo ich si gseh ha isch am Monsters of Rock in Basel gsi), dr Kirk spiilt immer no super und dr Lars goht ab wie s'Krümel-Monster. Bim Bassischt bi ich nid so sicher, wie är in d'Band iine passt, är kunnt jo ursprünglich vo de Suizidal Tendencies und das gseht me! Aber ich würd uf jede Fall widder goh.

S'hett numme ei Schwachpunkt gäh

ACHTUNG SORCI, SATZ FÜR DI:

Mir hän si trotzdäm no z'vyl "neui" Sache brocht, mir wär es Konzärt mit Lieder bis zum Black Album lieber, aber isch ok so! Headbang Headbang Headbang Headbang Headbang
Nach oben Nach unten
Sorceress
Text-Göttin
Sorceress


Anzahl der Beiträge : 15300
Anmeldedatum : 02.04.08

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty17.07.09 8:16

Merci füre Bricht (i ha ne jetz trotzdäm gläse...) Headbang
Nach oben Nach unten
Prini

Prini


Anzahl der Beiträge : 8845
Anmeldedatum : 31.03.08
Ort : Emmental

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty17.07.09 8:26

Merci Cathy, cool!!
Nach oben Nach unten
http://www.myspace.com/shakrarock
fireangel

fireangel


Anzahl der Beiträge : 221
Anmeldedatum : 04.05.09
Alter : 34
Ort : Belp

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty17.07.09 12:37

i cha däm auem numä zuestimmä..du heschs vou ufä punkt bracht..

i bi ganz vorä am gitter gsi dert wosi grad ineglüffä si...augemein simr währendr dr show ni sooo nöch dranne gsi u hei glich
viu xeh u drfür no chli angers vonä xeh...

dr lars het immr öpä nach 3 liedr z tshirt gwächslet gha Very Happy
amüsant zum zueluegä...

d stimmig isch wük dr hammer gsi u i würd o sofort widr gah..

Headbang Headbang Headbang
Nach oben Nach unten
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty18.07.09 5:33

Ach eifach cool gsi wie jedes mol woni bes jetzt bin go luege! Do muess me amigs eifach go... Headbang Prost Deför hani gmerkt dass me de basler fraktion ned umbedingt chan troue.... lol! Nächst mol nemmi die sach lieber weder sälber it hand cheers Vo mor us chönt böni bi de konzärt öffters i de metti stoh! Isch vell besser gsi als ich z erst dänkt han..
Nach oben Nach unten
Urner

Urner


Anzahl der Beiträge : 63
Anmeldedatum : 19.04.09
Alter : 29

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty19.07.09 11:40

Jo, also ds Konzert isch Hammer gsi! Headbang

Mier sind au im Sektor O1 gsi und hend zimli gueti Plätz ka.
Nach oben Nach unten
Urner

Urner


Anzahl der Beiträge : 63
Anmeldedatum : 19.04.09
Alter : 29

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty19.07.09 11:55

E paar bilder:

Metallica - 16.7.09 in Zürich Enla5f10


Metallica - 16.7.09 in Zürich S7tn4810
Nach oben Nach unten
cathy
Text-Göttin
cathy


Anzahl der Beiträge : 12731
Anmeldedatum : 02.04.08
Alter : 51
Ort : Heaven on Earth (Basel........)

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty20.07.09 8:00

moonchild schrieb:
Deför hani gmerkt dass me de basler fraktion ned umbedingt chan troue.... lol! Nächst mol nemmi die sach lieber weder sälber it hand cheers

scratch scratch scratch Was sprichsch du do a?
Nach oben Nach unten
Joey

Joey


Anzahl der Beiträge : 4431
Anmeldedatum : 06.04.08
Alter : 39
Ort : ...been to hell and back... I'm only alive when I'm on the run!

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty20.07.09 16:00

o verdammt die lasershow muss ja hammer gewesen sein!!!!!!!
das wärs wohl doch wert gewesen, dort hinzugehen, auch wenn man net metallica-fan ist.... (und NEIN ich werd mich NICHT dauernd rechfertigen wieso ich nicht auf metallica steh - is halt so!!! - same as iron maiden...)
Nach oben Nach unten
https://www.facebook.com/joey.roxx
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty20.07.09 19:22

cathy schrieb:
moonchild schrieb:
Deför hani gmerkt dass me de basler fraktion ned umbedingt chan troue.... lol! Nächst mol nemmi die sach lieber weder sälber it hand cheers

scratch scratch scratch Was sprichsch du do a?

Ich arme cheib han doch d händ voll bier gha und ha ufs ticket luege wäg eusem platz de anderne beide öberlo Shocked Mir sind de au i de reihe 23 a cho und s het gnau no 4 plätz frei gha wies het müesse sie,osserdem hani mi dört bestens metem sitznochber unterhalte. Bes de alain gseit het: DU do sind paar die händ gnau s gliche ticket wie mir! Naja mir sind im sektor N gsi statt im O schlagen

Jawohl die laser sach isch ned übel gsi!Mol chli öpis anders Klatschen
Nach oben Nach unten
moonchild

moonchild


Anzahl der Beiträge : 1394
Anmeldedatum : 12.04.08
Alter : 39

Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty20.07.09 19:22

cathy schrieb:
moonchild schrieb:
Deför hani gmerkt dass me de basler fraktion ned umbedingt chan troue.... lol! Nächst mol nemmi die sach lieber weder sälber it hand cheers

scratch scratch scratch Was sprichsch du do a?

Ich arme cheib han doch d händ voll bier gha und ha ufs ticket luege wäg eusem platz de anderne beide öberlo Shocked Mir sind de au i de reihe 23 a cho und s het gnau no 4 plätz frei gha wies het müesse sie,osserdem hani mi dört bestens metem sitznochber unterhalte. Bes de alain gseit het: DU do sind paar die händ gnau s gliche ticket wie mir! Naja mir sind im sektor N gsi statt im O schlagen

Jawohl die laser sach isch ned übel gsi!Mol chli öpis anders Klatschen
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty
BeitragThema: Re: Metallica - 16.7.09 in Zürich   Metallica - 16.7.09 in Zürich Empty

Nach oben Nach unten
 
Metallica - 16.7.09 in Zürich
Nach oben 
Seite 1 von 1
 Ähnliche Themen
-
» Metallica - Death Magnetic

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Shakra  :: Sonstiges :: Konzertberichte allgemein-
Gehe zu: